שאלות נפוצות

איני מצליח/ה להתחבר למשתמש שיצרתי (משתמש לא קיים)

ראשית כל, יש לוודא שקיבלנו את מייל האישור לאחר יצירת המשתמש ולחצנו על הלינק המצורף – יש לבדוק תחת “ספאם” ו-“דואר נקרא”. יש להמתין לאחר יצירת המשתמש לקבלת מייל האישור, עלול לקחת עד כ-5 דקות.

במקרה ולא קיבלנו את מייל האישור, ניתן לעבור את תהליך יצירת המשתמש שוב והפעם לוודא שכתובת המייל אכן נכונה (יצירת משתמש).

 

שכחתי את הסיסמא

ניתן לשחזר את הסיסמא דרך עמוד ההתחברות או הלינק הבא:

השחזור מתבצע דרך קישור אשר נשלח למייל.

 

העמוד אינו נטען

יש לרענן את העמוד או לחלופה לחזור לעמוד הבית ולהיכנס חזרה לעמוד דרך התפריט או חיפוש המוצרים.

 

איני רואה את האופציה למשלוח מדידה בעגלת הקניות

יהיה ניתן לראות את אופציות המשלוח הרלוונטיות למיקוכם/ן בעגלת הקניות רק במידה והוכנסה לחשבון שלכם כתובת משלוח. ניתן גם להכניס את הכתובת בתהליך הרכישה ולשנות את אופציות המשלוח בהתאם בעמוד המעבר לתשלום. שימו לב כי משלוחי המדידה מוגבלים לקרבת החנות.

 

ביצוע הרכישה נכשל

יש לרענן את העמוד ולבצע את תהליך הרכישה מחדש, במקרה שהרכישה נכשלה פעם נוספת יש ליצור קשר עם החנות לרכישה טלפונית:

050-570-5305

➤ חזרה לדף הבית

אתר זה משתמש בקובצי עוגיות כדי להבטיח שתקבל את החוויה הטובה ביותר באתר שלנו.